Уроки

                                   

Школа Пересування

листопад 2014
інноваційні технології на уроках фізичної культури
  





                                   Конкурсний урок
Інноваційний урок у 6 класі, призер обласного туру Всеукраїнського конкурсу "Інноваційний урок фізичної культури і урок  фізичної культури з елементами футболу" 2012-2013 н.р.
У цьому інноваційному уроці за  модулем «Туризм» відбувається:
1. Навчання  в  центрі  якого  знаходиться учень  (самоуправління у творчих групах).
2. Пробудження  інтересу,  зацікавленості,  заохочення мислення.
3. Використані  методи  навчання,  які  підвищують     активність  учнів  у  навчально-виховному  процесі (групова творча гра).
4. Поєднання  теоретичних  знань  з  реаліями  життя,  перетворення  абстрактних   знань   у  цінності  і  вміння  учня (за допомогою групової гри теоретичні знання  відтворюються в практичному  завданні).
5. Розвиток  комунікаційні  навички (колективна самостійна робота. Вчитель виступає в ролі помічника  і спостерігача).
6. Зниження  критичності  та  самокритичності  особистості (творча колективна робота з теоретичним і практичним завданням).
7. Розвити  і  застосувати  аналітичне  мислення,  вміння  вирішувати  проблему  і  робити  раціональні  висновки.
8. Отримати  ґрунт  для  перевірки  теоретичних  знань.
9. Групове  розв’язування  творчої  проблеми (творче завдання з кінцевим результатом).
На уроці  створюю  такі  умови:  надаю  різнорівневі  ігрові  завдання,  які  ставлять  учнів  у  таку  ситуацію,  за  якої  їм  необхідно  буде  прийняти  рішення.   Ситуаційність  виконує  ряд  важливих  функцій,  які  допомагають  учням:
- глибше  зрозуміти  тему,  розвинути  уявлення;
- отримати  ґрунт  для  перевірки  теоретичних  знань;
- пробудити  інтерес,  підігріти  цікавість,  заохотити  мислити;
- отримати  додаткову  інформацію,  поглибити  знання, поєднати  теоретичні  знання  з  реаліями  життя,  перетворити  абстрактні  знання  у  цінності  і  вміння  учня;
- розвинути  і  застосувати  аналітичне  мислення,  вміння  вирішувати  проблеми  і  робити  раціональні  висновки;
- розвинути  комунікаційні  навички.
Учні  мають  визначити  основні  проблеми  і  виробити  стратегію  щодо  подальших  дій  і  рішення  поставленої  задачі.  Акцент  робиться  на  самостійну  роботу  на  основі  колективних  зусиль, але, учень  має  усвідомити,  що  користь  у  придбанні  знань  він  може  отримати  лише  в  тому  випадку,  якщо  він  буде  брати  активну  участь  у  рішенні  проблеми.  При  цьому  роль  вчителя  зводиться  до  спостереження  і  допомоги,  за  необхідності.  Все  це  надає  учням  можливості  застосовувати  на  практиці  здобуті  знання,  навички.
Через  те,  що  завдання  носить  ігрову  форму,  то  можна  сказати,  що  йде  ігрове  навчання,  яке  є  активною  пізнавальною  діяльністю  під  час  якої  учні  проявляють  ініціативу,  самостійність,  самодіяльність,  у  них
виробляється  активна  позиція,  створюється  емоційна  й  інтелектуальна  атмосфера,  психологічний  комфорт.  Діти  вчаться  спілкуватися,  критично  мислити,  ухвалювати  обдумані  рішення.
Все  вище  сказане  свідчить  про  те,  що  мною  використовується  метод  групового  розв’язання  творчої  проблеми,  де  використовуються  засоби,  які  знижують  критичність  і  самокритичність  учня і  тим  самим  підвищується  його  впевненість  у  собі.  Зниження  критичності  досягається  двома  шляхами:
- не  боятися  оцінки  оточуючих  і  вчителя;
- створення  сприятливих  умов – утворення  доброзичливої  атмосфери.




Комментариев нет:

Отправить комментарий